راهنمای خرید اینترنتی پرواز تبریز از تیک بان

آمار مطالب

کل مطالب : 58
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 45
بازدید سال : 171
بازدید کلی : 2312






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : tikban
تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1399
نظرات

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی، قطب اقتصادی منطقه است. شهری که در تاریخ طولانیش فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشته است. دیدنی های تبریز بسیارند، از بناهای تاریخی تبریز گرفته تا پارک ها، مراکز خرید، موزه ها، غذاهای لذیذ، طبیعت تماشایی و صنایع دستی هر سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند.
خرید بلیط هواپیما تبریز یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های سفر به این شهر تاریخی است. تنها بایستی وارد سامانه بلیط هواپیما تبریز در سایت تیک بان شده و تاریخ سفر، تعداد مسافر و مبدا خود را وارد نمایید. پس از جستجوی بلیط، تمامی پروازهای تبریز با ایرلاین های موجود، به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت جزییات بیشتر این پرواز اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارائه شده است. فرآیند خرید را در کسری از ثانیه انجام داده و بلیط تبریز خود را دریافت نمایید.

فرودگاه تبریز

فرودگاه تبریز

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از سال 1329 فعالیتش را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه دارای پروازهای داخلی، بین المللی و حج است. سالن غذا خوری، رستوران و سالن وی آی پی برای مهمانان ویژه، برخی از امکانات فرودگاه هستند. اتوبوس های شهرداری تبریز به صورت مرتب از داخل فرودگاه تبریز به مقصد بازار و بالعکس تردد دارند. در صورت تمایل می توانید از تاکسی های فرودگاه استفاده کنید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان تبریز

تبریز به هوای خنکش شهرت یافته و بیشتر افراد فصل بهار را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند. قیمت بلیط و هتل های تبریز هم در تابستان به نسبت گران تر هستند. تبریز زمستان های سخت و سردی دارد و اگر فصل سرما را انتخاب کردید به همراه داشتن لباس های گرم را فراموش نکنید. در این زمان قیمت ها کاهش می یابد اما انتظار کنسل شدن پرواز به خاطر هوای نامساعد را داشته باشید. ماه خرداد با میانگین دمای ۲۰ درجه هم انتخاب خوبی برای سفر به تبریز است.

جشنواره تابستانی تبریز که شامل برنامه های فرهنگی و هنری متعددی است هم در تیر ماه برپا می شود. در زمان برگزاری جشنواره ها یا شروع تعطیلات، پیدا کردن بلیط هواپیما تبریز دشوارتر می شود. بنابراین از چندین هفته قبل، اقدام به خرید بلیط تبریز نمایید. در صورتی که به دنبال خرید بلیط ارزان تبریز هستید، با مرتب سازی نتیجه جستجو بر اساس قیمت، ارزان ترین بلیط هواپیمای تبریز را مشاهده کنید. در اواسط هفته قیمت بلیط هواپیما کاهش می یابد و اگر آخر هفته ها اقدام به خرید بلیط نمایید، با افزایش قیمت بلیط تبریز روبرو خواهید شد. چرا که به تعداد گردشگران و مسافران تبریز افزوده می شود. در این مواقع، بهتر است زودتر از همیشه، پرواز تبریز خود را خریداری نمایید.


قیمت خرید بلیط لحظه آخری تبریز به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت رفت و برگشت، لحظه ای تغییر می کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می شود. سیستم رزرواسیون تیک بان با دسترسی به شمار بسیار زیادی ایرلاین در ایران، تمامی بلیط های هواپیما به مقصد تبریز را اعم از سیستمی و چارتری برای شما فراهم نموده و شما می توانید با خیالی آسوده و با بهترین قیمت بلیط هواپیما تبریز خود را رزرو کنید.

نحوه خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز

در طول هفته برای شهر تبریز پروازهای متعددی انجام می گیرد. برای خرید بلیط هواپیما تهران-تبریز یا دیگر مقاصد می توانید با جستجو، مناسب ترین قیمت ها را بیابید. هنگامی که تعداد مسافران برای مقصد تبریز یا برعکس کم باشد، امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان امکان پذیر می شود. در بیشتر مواقع قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان تر از بلیط هواپیما سیستمی تبریز است. البته این موضوع به معنای پایین تر بودن قیمت بلیط لحظه آخری تبریز در تمام طول سال نیست. معمولاً در اواسط هفته و روزهای کاری که تعداد مسافران کاهش می یابد، قیمت بلیط چارتر تبریز هم کمتر می شود. از دیگر روش های خرید ارزان بلیط هواپیما تبریز، خرید همزمان «پرواز + هتل» یا خرید رفت و برگشت بلیط هواپیما است. مجموعه ی گردشگری تیک بان در مواقعی از سال برای پروازهای تبریز خود تخفیف می گذارد که در صورت عضو بودن در خبرنامه می توانید از این تخفیف ها مطلع شوید.

معرفی فرودگاه تبریز

نام فرودگاه بین المللی تبریز به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تغییر یافته است. این فرودگاه در شمال غربی شهر تبریز واقع شده و در سال 2016 بیش از هزار و پانصد مسافر را جا به جا نموده است. از این فرودگاه پروازهای خارجی متعددی به ترکیه و دیگر کشورهای همسایه انجام می شود. همچنین در ایام نوروز تعداد پروازهای خارجی این فرودگاه بیشتر از همیشه می شود. در سال 1378 به عنوان یکی از فرودگاه های درجه یک کشور انتخاب گردید. درون فرودگاه تبریز می توانید از خدمات و امکاناتی مانند انواع غرفه های تجاری، دستگاه های عابر بانک، خدمات ویژه معلولین، اتاق مادر و کودک یا دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی بهره ببرید.


راه های دسترسی از فرودگاه تبریز به مرکز شهر

فاصله بین فرودگاه تبریز تا مرکز این شهر، 9.1 کیلومتر است که با تاکسی در مدت زمان 15 الی 17 دقیقه طی می شود. می توانید از این فرودگاه به راحتی این فاصله را با تاکسی، مترو و یا اتوبوس طی کنید. از بین 16 ایستگاه مترو شهر تبریز می توانید در ایستگاه های ائل گلی و میدان ساعت پیاده شوید. این ایستگاه ها در مرکز شهر تبریز قرار گرفته اند. اتوبوس های شهرداری تبریز به صورت مرتب از داخل فرودگاه تبریز به مقصد بازار و بالعکس تردد دارند. در صورت تمایل می توانید از تاکسی های فرودگاهی استفاده کنید.


راهنمای خرید پرواز تبریز از سایت تیک بان

مجموعه ی گردشگری تیک بان برای راحتی حال مسافران، امکان خرید پرواز تبریز را در سایت خود و به صورت اینترنتی فراهم آورده است. برای خرید پرواز تبریز از سایت تیک بان تنها کافی است وارد صفحه پرواز شده و کادر جستجو را تکمیل کنید. با انتخاب مقصد تبریز و وارد کردن مشخصاتی مانند تعداد مسافران، نوع کلاس پروازی و تاریخ رفت یا رفت و برگشت، تمامی پروازها به نمایش در می آیند. می توانید از فیلترهای گوناگونی مانند : تعداد توقف، ساعت حرکت (بامداد، صبح، بعدازظهر و شب)، ایرلاین و انتخاب فرودگاه برای پیدا کردن پرواز مورد نظر خود استفاده کنید. قیمت بلیط هواپیما تبریز از کمترین تا بیشترین نشان داده شده و می توانید به راحتی خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

سفر به تبریز

چنانچه قصد سفر به تبریز را دارید با تیک بان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو هتل های تبریز و تور تبریز استفاده کنید. همچنین می‌توانید با پشتیبانی سایت تیک بان بگیرید و رزرو هتل یا خرید تور مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته تیک بان نیز بهره‌مند شوید.

درباره تبریز

برای اینکه بتوانید یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، باید نسبت به شهر و کشور مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشید. با تیک بان می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود پیرامون کشور ایران و شهر تبریز را به دست آورید.



تعداد بازدید از این مطلب: 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود